donderdag 27 augustus 2009

Jack Russell: James, houdt van poezen

Hallo,
Onlangs ben ik met mijn zus en haar zoontje een klein jack russell komen halen bij jullie.
James, is zijn naam, en hij is het al goed gewoon.
Mijn 2 katten hebben hem direct opgenomen als vriendje.
Terwijl ik aan het werk ben , is hij bij mijn ouders en na mijn werk neem ik mijn James mee naar mijn flat waar hij zijn behoeften doet in de kattenbak .
S'avonds slaapt hij gezellig tussen mijn poezen op mijn bed.
Mijn droom is eindelijk uitgekomen.
Dank u welIk zal binnen een paar maanden nog wel eens een foto op te sturen van James, alsook een foto van zijn eerste wandeling maar hiervoor moet hij nog 4 weekjes wachten.
Vriendelijke groeten
Valérie

Meer info over deze Jack Russell gezond

Meer foto's en mailtjes?

Klik dan op "oudere berichten"