dinsdag 28 juli 2009

Jack Russel Meggie, 9 maanden, Zottegem


Hallo,
Ik ben Meggie, een Jack Russell van ondertussen 9 maanden.
Ik werd geadopteerd door 2 Zottegemnaars.
En ik heb ook een vriendin, een kattin: Olga genaamd.
Daar vermaak ik me enorm mee als mijn baasjes gaan werken zijn!!!
Bedankt voor de zorgen die ik bij jullie kreeg tijdens mijn korte verblijf op de woefkesranch.
En ik voel het al aan mijn puntje van mijn lange neus, mijn leven kan in Zottegem niet meer stuk! ‘k Heb er echt niks tekort!
Vele groetjes van ons en bedankt voor de goede service!
Meggie en mijn baasje: Davy en Petra
PS: In bijlage 2 foto's van mezelf voor op jullie website, ééntje als ik 2 maand was én een recente foto.
Meer foto's van deze Jack Russell

Meer foto's en mailtjes?

Klik dan op "oudere berichten"